Relatiebeheerder / Assistent kantoorleider ( 40 pw)

Administratief
Groningen, Midden-Drenthe, Noord-Drenthe
Geplaatst 1 jaar geleden.

Voor Zijlstra Controle & Administratie zijn wij op zoek naar: Relatiebeheerder/ Assistent kantoorleider.

Zijlstra Controle & Administratie groeit snel en is daarom op korte termijn op zoek naar een Relatiebeheerder / Assistent kantoorleider (40 u pw).

Zijlstra Controle & Administratie is een dynamisch administratiekantoor met vestigingen in Ter Apel en sinds 1 januari 2021 in Veendam (onder de naam Zijlstra & Schuringa). Beide vestigingen hebben veel nieuwe doorlopende opdrachten verworven. Zijlstra Controle & Administratie is een administratiekantoor dat klein genoeg is voor persoonlijke service en groot genoeg om alle expertise in eigen huis te hebben. Het kantoor staat bekend om haar aanpak mentaliteit. De visie van het kantoor is om sparringpartner van ondernemers, klanten en relaties te zijn. De ambitie van Zijlstra Controle & Administratie is om uiteindelijk nog een vestiging in Groningen te openen. De regio waarbinnen de klanten worden bediend strekt zich uit de regio Overijssel, Drenthe, Friesland en Groningen. (waaronder Zwolle, Meppel, Hoogeveen, Emmen, Assen, Stadskanaal, Veendam, Winschoten en Groningen).

Wil je een belangrijke bijdrage leveren aan de ambitie, herken je je in de visie en wil je graag werken in een informele sfeer waar je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt? Dan is dit je kans!

Functie

Als relatiebeheerder heb jij ruime ervaring en ben je toe aan een nieuwe stap in je loopbaan. De uitvoerende werkzaamheden (boeken van administraties en samenstellen van eenvoudige jaarrekeningen) worden door je collega assistent-accountants opgepakt. Jij bent verantwoordelijk voor het beheren van een eigen klantenportefeuille. Je stelt jaarrekeningen samen en de bijbehorende fiscale aangiften en signaleert adviesmogelijkheden bij bestaande klanten. Daarnaast ben je commercieel betrokken en ben je in staat om middels jouw actieve netwerk nieuwe klanten aan te dragen. Als assistent kantoorleider ondersteun je de kantoorleider en de directie. Daarnaast begeleid je en geef je leiding aan collega’s van beide kantoren.

Werkzaamheden

  • Opstellen van jaarrekeningen en periodieke rapportages;
  • Verzorgen van belastingaangiften en bijbehorende correspondentie;
  • Zelfstandig voeren van acquisitie- en adviesgesprekken met cliënten
  • Leidinggeven aan het hele proces rondom samenstelopdrachten;
  • Begeleiden en coachen van collega’s;
  • Monitoren van tussentijdse resultaten en managementinformatie en actie ondernemen wanneer je je klant kunt adviseren;
  • Aanspreekpunt voor klanten en collega’s.

Daarnaast heb je

  • Een afgeronde relevante opleiding op HBO niveau (of MBO+met ruime ervaring).
  • Minimaal 3 jaar aantoonbaar relevante werkervaring;
  • Ondernemersgeest;
  • Sterke communicatieve vaardigheden;
  • Een positieve en sociale instelling
  • Rijbewijs B

 Wij bieden:

  • Een prettige en ondernemende werkomgeving
  • Interessante en gevarieerde klantenportefeuille
  • Ervaren en goed opgeleide collega’s
  • Marktconform salaris
  • Goede pensioenregeling
  • Goede reiskosten of auto van de zaak regeling

Voor meer informatie over deze functie kan je contact opnemen met Bert Zijlstra of Ronald van Oosterhout via: 0599-589070

Solliciteren kan via onderstaand formulier of mail je CV + Motivatie naar: Bert.zijlstra@zijlstraca.nl

Vacature eigenschappen

Vacature categorieFulltime

Solliciteer online

Een geldig e-mailadres is verplicht.